God kväll

Har haft en trevlig dag med Emely (Madde också en stund) :) Vi har vart hos frissan, tatt en runda istan och hämtat mitt pass. Sen följde Emely med hem och satt och tjöta osv. Trevligt att prata lite! :) Längsen nu! Hon har ju varit borta i tre veckor. Hyffsat brun var hon ju iallafall! Men jag hade förväntat mig en chokladkaka! ha ha :D

Nu sitter jag och tittar på Roast på Berns, så jävla roligt! :D Efter det blir det väl att titta lite mer tv och sedan sova. Ska upp vid nio imorn för att träna och sola! Ska bli skönt!

Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma blogg

hej gumman:D du är grymt snygg i håret nu, det klär dig verkligen:D du vilka skulle med på hardcore? finsn det biljetter kvar? det blev nämligen inget greenday för oss för det fanns bara utspridda platser kvar på deras konsert:/



puss på dig!


URL: http://enkärlekssaga.se @ 2009-09-15 @ 14:25:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida