Torsdag

Dålig uppdatering idag så nu kommer det väl några inlägg på raken, ha ha! :)

Gick upp vid tio imorse och fixade med lite brev osv, har bland annat skickat iväg provparfymen som en vann! Och ett kort till Micke! :) <3
Sen kom Madde hit vid elva tiden och så åkte vi in till stan. Jag fick lämnat tillbaka min dress och fick pengarna tillbaka! Inga problem alls. Vi gick vidare till buttricks där Madde hittade lite saker som hon ska ha. Och så åkte vi hem för att hon skulle jobba. 
Blev bjuden på fika hos Annica vid två tiden och där har jag varit fram tills nu! Jag fastnar alltid inne hos henne! :) Vi har tittat på film och ätit kladdkaka!  Blev även bjuden på tacos, mumma! Tack igen! :)
Jag köpte filmen P.S. I love you förut och den var hur bra som helst! Jättebra film verkligen! Ena stunden skrattade man, sen grät man sen skrattade man igen. Och så höll man på! En gripande film och så romantisk! Har ni inte sett den så gör det!!

-"En kärleksfull film om att tappa fotfästet, släppa taget och lära sig älska"


Kommentarer
Postat av: Anonym

100 för endast header :P


URL: http://designbyjessica.blogg.se/ @ 2009-10-15 @ 21:11:46
Postat av: Caroline

åh nu blev jag på film humör. Måste sätta mig och se denna igen i helgen! :) Så bra!


URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/ @ 2009-10-16 @ 00:04:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida