Tatueringssugen

I veckan var jag med när Emely och Madde tatuerade sig och jag blev grymt sugen på att göra en jag med! Har man väl börjat tatuera sig så vill man bara ha mer! Har iallafall nu kommit fram till en som jag vill göra! Ska bara ha pengar! Den kommer väl kosta 300 men har inte råd för måste prioritera lite nu!  Har slösat nåt så fruktansvärt mycket nu de senaste. Vet inte på vad egentligen! Usch, klipp sönder mitt kort någon!

Har inte ens fixat det jag ska ha till halloweenfesten! Det kostar runt 400 allt som allt. Kläder vet jag inte än!? Skiter snart i vilket och tar bara nåt jag har hemma. Jag ser fram emot festen men inte alla kostnaderna! Har ju pengar på sparkontot men dem borde jag spara! Får inte så mycket lön nu i slutet av oktober och inte heller i november som det ser ut som. Sen vill jag ju resa. Och julklappar!! Jisses!! Vettetusan hur detta ska gå!

Pengar = deprimernade just nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag sitter och svarar på kommentarer nu i pausen av idol..


URL: http://designbyjessica.blogg.se/ @ 2009-10-16 @ 22:41:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida