Sug efter kinamat

Håller på att laga mat nu. Det blir kyckling med bakpotatis! Mumma! :) Fast en smarrig pizza hade inte suttit fel nu! Eller Kinamat! Gud som jag har suktat efter kinamat nu! Flera veckor, blir galen! Fattar inte varför jag inte gjort något åt det.  Iofs åt jag och Micke thaimat men det är ändå inte samma. För det smakar inte som min favoriträtt så det räknas inte. Ha ha! :D

Märks att det är löning för dem flesta idag! När jag var nere och handla med Madde så kändes som som att man var i djungeln. Folk överallt och dem knuffades och höll på. När jag skulle betala fick jag en kundvagn i röven hela tiden. Och en annan knuffades för att komma före osv. Ganska irriterande!  Tur att man hade sån scanner och slapp stå i kö iallafall. För dem var 5 meter långa, minst!

Ikväll är det som sagt Idol! :) Får lägga mig hyffsat tidigt för ska upp kl sex imorgon bitti för att jobba 6-45.15




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida