Söndag

Har haft det riktigt mysigt och roligt hos syrran! :) Vi har lagat mat, spelat sällskapsspel och tittat film. Jag fick lära mig ett nytt kortspel, Trebello tror jag det hette. Riktigt kul iallafall! :)   Kul att umgås med syrran också. Det blir ju inte så ofta nu!   Och lille bus Liam! Helt vild och underbar! :)

Igår kväll när vi tittade film så kunde man se hur bebisen rörde sig i syrrans mage. Riktigt coolt! Jag var helt fascinerad och kunde inte sluta titta. Sen fick bebisen hicka också! ha ha :D coolt som sagt! Jag visste att man kunde känna sparkar osv, men inte att det var såpass synligt! :)

Har vart vaken sen sju imorse! Liam var hur pigg som helst. Kom upp till mig och la sig under täcket och så tittade vi på Pokemon tillsammans. he he! :) Sen lekte vi med lego!

Riktigt mysigt har det varit.  Nu är jag hemma igen och väntar på att det ska bli mat. Sen blir det tv-tittande och en dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida