Onsdag

Det blev inte så mycket sömn inatt som jag misstänkte igår. Men det gick bra på jobbet ändå!:) Jobbade på bra idag och höll igång nästa hela tiden.  Ska jobba på lördag igen! :)
Jag struntade istan idag iallafall. Hade ingen vidare lust eller ork till det så jag åkte hem efter jobbet!  
Har kollat lite på nätet och läst min mail, och ska snart baka scones till soppan som jag och mamma ska äta! :) Gott! :)
För övrigt blir nog min kväll lugn. Greys Anatomy idag! :) Kanske pysslar med något smycke också! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha jag gillar vad du skrivit, "är inte intresserad av att rösta.." "jag vet inte vem du är .." haha skön ju!


URL: http://sandriie.blogg.se/ @ 2009-10-21 @ 16:44:06
Postat av: Filippa

Heej! I lööööööööv u blogg+hur uppdaterar man? Jag vill gärna veta!! Kramizar Flipp som älskar din blogg! :P


URL: http://lillafjanten.blogg.se/ @ 2009-10-21 @ 16:44:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida