Måndag

Då var man hemma igen!
Gick upp ganska tidigt idag, diskade undan och bakade scones! En liten god och mysig frukost blev det! :)
Sen packade jag och tog mig en dusch, fixade mig lite och sen runt halv ett kom Mickes kompis dit.  Dem skulle in till stan på arbetsintervju. Och eftersom att min buss hem skulle gå 16:40 så stannade vi kvar där inne och fikade osv.
Nu är man som sagt hemma, har varit det en timme nu. Packat upp och kollat av mailen osv.
Tråkigt att vara hemma, men var ju tvungen. Ska jobba i veckan.

Imorgon har jag fullt upp. Ska först halv tio sitta sminkmodell inne istan för en tjej. Sen ska jag skicka iväg ett paktet på posten, sen ska jag träna och sola. Och så ska jag färga Maddes hår!
Onsdag ska jag jobba kvällen och på torsdag ska jag jobba dag. Och på fredag är det Hardcore Superstar! :)

Ni glömmer väl inte tävlingen som jag har!? Klicka HÄR för att vara med och tävla!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida