Lördag!

Klämkäcka Camilla åkte ur igår. Ja, det var väl rätt person som åkte! Jag tyckte hon var för mycket. Precis som juryn sa, en liten version av Kicki Danielsson.  Jag tycker Camilla tillhör shlagergänget. Inte låter hon som någon poptjej iallafall! Blev så irriterad när hon gjorde upptempolåt av my heart will go on. Vad tänkte hon där? Samma på Hallelujah. Hon förstörde dessa låtarna!
Jag håller iallafall på Erik och Tove. Hoppas Erik är kvar när det är rocktema för då kommer han äga dem alla! :)

Idag är det lördag och det ser inte ut att hända något särskillt. En slappdag antagligen. Körslaget ikväll. Såg första avsnittet och gillade den röda kören, Rigo. Dem gjorde ju Pitbulls låt I know you want me så jäkla bra! Så det blir väl att man tittar på det ikväll.
Annars får man väl ta dagen som den kommer bara! :)

Kommentarer
Postat av: Gossip Girl - Skvaller om Sveriges största bloggar!

sv: den sänds idag men jag vet ej vilken tid. Jag säger till när den sänds när jag hittar informationen! ... Eller kika in i bloggen om nåra timmar!


URL: http://hotgossips.blogg.se/ @ 2009-10-17 @ 13:06:54
Postat av: Anonym

Vet du när Blog Awards börjar ikväll?:o



//

http://decembermirakel.blogg.se

@ 2009-10-17 @ 13:32:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida