Lördag!

Som jag skrivit innan så var konserten grymt bra igår! Det var fullt ös hela tiden och dem blandade nya och gamla låtar! Fick t.ex. höra en snutt av Shame precis som jag hade önskat mig! Så det var grymt! :D Laddade upp ett klipp innan där dem kör Into Debauchery. Och om ni söker på anniieF på youtube kan ni hittade de andra klippen jag har från igår! :)
H.e.a.t var grymma live! :D Dem ser ju lite roliga ut men fan va bra dem är! Emely och Toffe tyckte dem var kassa, dem vet inte vad dem pratar om! ha ha! Dia psalma var helt ok. Ok, mer får dem inte! Haha! :)

Nu är min lilla tävling avslutad också! Det var inte många som ville vara med men nångång får man ju testa! Och vinnaren blev Elin  :)

Nu ska jag strax äta frukost och sedan ta mig en dusch. (Något jag typ alltid skriver och vem bryr sig egentligen om det? Ingen men ändå skriver man det, ha ha)
Sen ska jag iväg till syrran! :) Ska bli roligt! Har ju saknat henne och lilla Liam! :) Så det ska bli roligt som sagt! Komma iväg hemmifrån lite också!

Kanske bloggar något innan jag åker iväg men sen blir det ingen uppdatering försen imorgon. Orkar inte släpa med mig min dator och det har blivit något skumt på mobilen så jag kan inte logga in på hemsidor där! :S

Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida