Ljuvating.se

Fick hem mina pärlor osv som jag beställde från ljuvating! :) Så ikväll kanske jag pysslar med något smycke! :)
Köpte mockaband i rosa och svart. Röda pärlor. En kedja. Silvriga berlocker som fötter, hjärtan och två olika former med text på som Made with love och Made for you. Fick även en lite bonusgåva. Där i var det en lilagrå sten, en hattnål, ett lås, ett par slags vingar, och lite annat! :) Mycket fina saker! Håller ni på med smycken så gå in på www.ljuvating.se och kika! :)


Kommentarer
Postat av: Filippa

Tack så jätte mycket för att du gav mej sidan! Tackar tackar tackar! ^^



Pussar och kramar Filippa! ^^


URL: http://lillafjanten.blogg.se/ @ 2009-10-23 @ 16:22:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida