Kärlek

Åh vad jag skulle behöva lite kärlek nu! En kram eller två. Lite ömma ord och en kyss!  Neej detta är ingen smörblogg, ha ha! :)   Micke, ta dig hit! <3

Wild hogs börjar på tv4 nu, sett den innan och den är rätt rolig. Vet inte om jag ska fortsätta se den eller sätta igång någon film. 
Får faktiskt ångest över att jag inte har gjort något idag. Har legat i sängen och glott tv. Duschat, men det räknas ju inte som någon vidare aktivitet.
Jag vill träna, men får inte pga penicillinen! Värdelöst! =/  Jag vill shoppa men ja, till det behövs det pengar! jag vill tatuera mig, men samma där, pengar!   Om man ändå hade vunnit på lotto eller nåt!

Vilken glamorös lördag det har varit! Ha ha :D    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida