God kväll

Försökte mig på att göra smycken förut men jag har ingen inspiration. Har hur mycket grejer som helst så vet inte vad jag vill göra! Illa! :P Får ju använda det nu när ja köpt så mycket! Kommer väl på något snart. Gäller att ha tålamod också!

Har inte färgat håret än heller, får la göra det imorgon för nu ikväll orkar jag inte. Ska titta på lite serier som kommer ikväll. Ugly Betty och Desperate housewives!

Jag ringde angående linserna och sminket och dem skulle kolla upp det och höra av sig under dagen, men icke! Dem har inte ringt än. Jag hoppas verkligen att det kommer imorgon! Ska ju användas på lördag!

Jag gjorde egen pizza till middag också, blev gott! :) En pizza man köper på en pizzeria är ju jättegod såklart. Men när man bakar den själv får man välja precis vad man vill ha och den blir matigare, inte lika fet heller! Hade korv och bacon på, mums! :)

Kommentarer
Postat av: Denice

Sv. Jag menar att jag frågar om hjälp om du har lust att göra en design till mej och sedan göra ungefär som du har gjort på detta kommentar grejs ( venne va de heter ).. Om du inte fattar så adda mej på min msn... ;D


URL: http://tyypoftaah.blogg.se/ @ 2009-10-27 @ 20:44:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida