God kväll

Det gick bra på jobbet idag och tiden flöt på hyffsat bra! Ska jobba imorgon och på lördag också! :) 6.45-15. Skönt med lite fler timmar iallafall! Denna lönen är ju viktig, den man köper julklapparna för typ!

Fick mina underkläder av Anita också. Beställde ju från henne för någon vecka sedan. Newbody är märket. Jättesköna verkligen!

Får väl gå och lägga mig snart så jag orkar upp imorn. Nackdelen när man jobbat kväll är att man har svårt att somna sedan. Och vet man att man ska upp tidigt så stressar man upp sig ännu mer och då kan man inte somna. Man ligger och tänker, jaha nu är det bara fem timmar kvar tills jag ska gå upp. Sen är det kört. Men bara jag får frya timmar blir det bra. Lär väl somna bättre imorgon kväll då!

Ska in till stan imorn efter jobbet. Kolla lite Halloweengrejer och så! :) Fördriva tiden lite.

Godnatt! :)                Micke <3


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

shit julklappar? jag har inte äns börjat,typiskt :P kram


URL: http://linnlay.blogg.se/ @ 2009-10-20 @ 23:28:54
Postat av: Haney

Jaha okej :) är det kul? :)


URL: http://haneys.blogg.se/ @ 2009-10-21 @ 10:10:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida