Fredag

Det regnar och haglar ute, hmm...vad är det för skumt väder? Varför haglar det egentligen, alltså vad är det som händer som gör att det haglar?  När det åskar är det ju kyla och värme som mötts.   

Ser ut att bli en lugn mysdag idag. Har en enveten hosta, snorar lite och har ont i ryggen, över lugnorna typ. Hmm, vill inte bli sjuk!!  Känner iallafall för en mysig innedag idag. Äta gott och glo på idol och film! :)

Micke drog iväg till banken så jag passar på att blogga och läsa lite bloggar. Hjälpte han dessutom med sin tvätt! (Vi vet ju hur killar är..drar ut på saker och ting eller väntar på att någon annan gör det åt dem, ha ha:))   hihi lär nog få höra att jag skrev detta. :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg du hade då :) kolla min blogg och lägg en kommentar på frågestund . peace !


URL: http://nimanouvic.blogg.se/ @ 2009-10-02 @ 23:54:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida