Fredag!

Det har snöat idag!! Redan?  Jisses, dags att ta fram vinterjackan snart! Finns folk som redan gjort det, men dem kommer ju frysa när det blir riktigt kallt ute! Man ska frysa in vintern och svettas in sommaren!

Var nere på biblioteket förut och träffade Anita för att ge henne pengar, har beställt underkläder av henne! Sen tog jag en runda inne på Ica och handlade lite. Glömde dock gå till apoteket vilket jag måste göra. Segt!  Så jag får väl ta mig ner till apoteket och sen hem och börja städa. Tänkte städa ordentligt idag och sen skrubba mig själv och ta ett härligt bad! :)

Ikväll är det Idol med Michael Jacksson tema! :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Snö är mysigt men inte i Oktober:P


URL: http://saniiee.blogg.se/ @ 2009-10-16 @ 16:47:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida