Fredag

Filmen var jättebra igår. Riktigt bra film och nu vill jag se trean! Störde mig dock på slutet men man får väl svar i trean då.     Det var en rolig kväll iallafall. När jag kom hem tvättade jag bort sminket och gick och la mig. Somnade på studs! Jisses va trött jag var igår!  Idag har jag iallafall fått sova ut. Till halv elva iallafall.

Ska snart ner och sola och handla lite. Sen hem och ev. pyssla med något smycke.   Måste även pyssla lite med mig själv. He he. Svarta naglar osv. Det är ju konsert ikväll!! :D  Hardcore Superstar och förbanden är Dia psalma och H.e.a.t! Kommer bli grymt! :) 
Ska bli grymt att få höra Into debauchery live!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas du får en trevlig kväll idag :)

Tänkte fråga, du har färgat hår om jag inte minns helt fel hehe. Jag har nämligen shampoo och balsam liggandes här hemma för 500 spänn. Jag kan inte använda det nu när jag är blond :) Känner nämligen ingen med färgat mörkt hår faktiskt. Så tänkte jag på dig av någon anledning hehe. Onödigt att de bara ska ligga och inte bli använt. Så är du intresserad så får du de av mig :) Kan skicka med mamma de hehe. De är lite använt men i stort sett fulla flaskor :)


URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/ @ 2009-10-09 @ 14:49:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida