Bloggawards

Jag är inte den enda som kommer skriva om detta idag. Och alla vet det nog redan men ändå.  "Foki" vann tre priser igår, grattis! Jag har aldrig läst hennes blogg faktiskt men tydligen är den ju bra! "Kissie" vann årets kaxigaste blogg och ja, det var rätt person som vann det!  Och "Blondinbella" blev årets blogginspiratör. Stämmer väl det med, hon har många texter som unga tjejer tar åt sig av!

Jag är glad att jag har min lilla "svenssonblogg". För då får jag ha ett privatliv och kan skriva om precis vad jag vill utan att hela Sverige ska kommentera och att man får skit från andra håll osv. Ja, ni vet så som storbloggarna har det! ^^ Men men, kul för dem iallafall! ha ha :)

Årets Blogg: Anchisa “Foki” Wallström
Årets Nykomling: Anchisa “Foki” Wallström
Årets kändisblogg: Magdalena Graaf
Årets mest originella: Anchisa “Foki” Wallström
Årets veteran: Stina-Lee Berg
Årets blogginspiratör: Isabella ”Blondinbella” Löwengrip
Kaxigast i bloggvärlden: Alexandra” Kissie” Nilsson
Årets manliga: Calle Schulman
Årets fashionista: Lisa “Lisaplace” Olsson
Årets foto/design: Elin “Nevnarien” Kero
Årets Guldpenna: Sanna Lundell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida