Tacos

Mycket folk på Allum idag. Verkade vara nån temadag eller så. Ingen aning.
 Fick iallafall köpt present till Emely och present till pappa. Fars dag imorgon ju! Blev inget stort eller jättedyrt men det är ju tanken som räknas! :)
Fick även skickat iväg linserna osv nu!

När jag kom hem handlade jag med pappa lite och sen gick jag in till Annica och gjorde en liten sminkning på hennes dotter. Kul! :) Är ju inget proffs direkt men hon blev nöjd. Fick testat mitt nya glitter på henne. Det glittret lyfter vilken skugga som helst! :)

Till middag idag blev det tacos! Mumma! :) Vi köpte inte den vanliga kryddan idag utan tog en med garlic och chili. Jisses, det kändes kan jag säga! Jag är jättekänslig mot starka kryddor, en riktig mes. Men pappa var fast bestämd vid att testa något nytt så det var bara att äta och se glad ut, ha ha! Men det var gott ändå, även om det brann i munnen! Ha ha :D

Ikväll blir det film hos Madde! :)


Kommentarer
Postat av: Beautyboxen skönhetslyx, vardagslyx och annan lyx

Min blogg fyller ett halvår, det firar jag med att ha en tävling. kolla gärna in den ! :)



kram

linn


URL: http://beautyboxen.blogg.se/ @ 2009-11-07 @ 21:08:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida