Sträckning

Åh hej vilken muskelsträckning jag har gjort! Sitter i nacken och går ner mot skulderbladet. Härligt...
Hoppas det släpper snart! Är väl bara att röra på huvudet lite kanske.

Var nere på torget för att jag skulle skicka iväg linserna, men ett sådant kuvert jag skulle ha var tydligen slut. Så jag fick gå till pressbyrån och fråga men då hade tydligen tanten som stod tre före mig köpt dem fyra sista! Måste hon ta alla!?  *aaargh* Ha ha.
 Så nu har jag gjort en jäkla snygg inpackning själv! Bubbelplast och en sönderklippt Ica papperspåse och en jäkla massa tejp! Riktigt snyggt om jag får säga det själv! Ha ha :D
Orkar dock inte gå ner och posta den nu så gör det imorgon istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida