Skämt

En kvinna går in i en sexbutik och blev då nyfiken på dildosar. Så hon går fram till expediten och får syn på en vit dildo och frågar vad den kostar.
- 100 kr kostar den.
Sen tittade kvinnan åt höger och frågade vad den svarta kostar.
- 150 kr vill jag ha för den, svara expediten.
Då ser kvinnan en ännu större och frågar då vad den röda kostar.
- Den vill jag ha 180 kr för.
Då fick hon syn på en stor, silvrig och frågade genast vad den kostade.
- Jag vet inte, jag ska fråga, svarade expedtien.
- Du Leif, vad vill du ha för din termos?

Haha typiskt min humor! :D

Kommentarer
Postat av: Caroline

hahahah, klockrent! ;D


URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/ @ 2009-11-16 @ 22:50:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida