Prag



Jag och Micke har suttit och kollat på weekendresor ett tag nu. Vi var ju först inne på att åka till Venedig men nu är vi mer inställda på Prag istället! Venedig är kärlekens stad sägs det, men Prag verkar hur mysigt som helst!! Finns massa grejer jag vill se. Byggnader osv. Jag? Byggnader? Ja ni läste rätt. Ha ha :) Sen när var jag intresserad av sådant? Men nån gång får man väl göra det.
Och hotellet vi har tittat på och som vi bestämt oss för (vad det verkar som nu iallafall) är jättefint!! :) Romantiskt!  Så nu längtar jag tills vi bokar och tills vi åker iväg! :)


Kommentarer
Postat av: maria

Den röda klänningen hittar du på forever21.com och klicka sen på deras kollektion Faith 21! :) Fortsätt gärna kolla in min blogg så får du i framtiden mer tips på kläder, makeup,accessoarer och boostat självförtroende! Du är Vacker! :)


URL: http://plussized.blogg.se/ @ 2009-11-10 @ 18:04:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida