Lördag

Jag har faktiskt inte särskillt ont i armen! Jag var förberedd på världens smärta när jag vaknade men icke! Och skönt är ju det! Visst gör det ju lite ont, precis som igår. Men man sitter typ och "väntar" på att man ska få nån biverkning. Ha ha :)  Tror jag fick en liten igår natt iallafall. Fick sån jäkla frossa! Bäddade ner mig med täcke, filt, raggsockar och pyjamas, men jag frös ändå! Tillslut lyckades jag iallafall somna, men vaknade upp av att jag svettades. Ha ha :D

Känner mig lite seg idag, men det är jag ju varje dag så tror inte det är någon biverkning.

Känner för att julpynta idag! Det är trots allt bara en vecka kvar tills första advent. Försöker bearbeta mamma och pappa till att pynta men konstigt nog väntar dem in i det sista. För några årsen hade vi alltid julpyntat 2-3 veckor innan första advent! Så visst man blir förvånad över att dem vill vänta nu. Jag ska iallafall slänga upp min stjärna i fönstret!   Sen vill jag baka lussebullar också! Har fått lite julkänsla och att baka är ett kul tidsfördriv! Dessutom är det så jäkla gott också! :D

Kommentarer
Postat av: Maria

vad bra..en granne till som vill julpynta. Har velat göra det ett tag nu eftersom det är så mörkt jämt. Tänkte slänga upp ljusstakarna till helgen, tror jag kan göra det nu utan o skämmas. som sagt bara en vecka kvar.


URL: http://marias-varld.blogspot.com @ 2009-11-21 @ 13:32:17
Postat av: a

fin design! :)


URL: http://hardustor.blogg.se/ @ 2009-11-21 @ 14:32:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida