Halloweenfesten

Bloggen strulade för mig igår så därför uppdaterade jag aldrig. Men tänkte iallafall lägga in lite bilder ifrån festen nu!:) Lägger det i miniatyrer så ni får klicka på bilderna för att se dem! :)
Festen var iallafall rolig, trost lite skit. Det var kul att få klä ut sig också! Jag hade problem att få mina tänder att fastna så fick använda nagellim! Satt som berget sen! Man fick ju lite panik över hur man skulle få loss dem. Men Mickes syrra hade gjort likadant och sa bara att jag skulle bita i något hårt. Så bet av ena tanden med chips och den andra fick jag slita loss sen. Ha ha! :) Dem var änna lite väl vita också! Mina egna tänder ser ju jättegula ut mot dessa. Jag skrev att jag skulle göra ett vampyrbett på halsen med fakeskin. Det gick inte alls! Skit kan jag säga! Fastnade inte så sket i det. Hade bara lite blod på halsen istället. Jaja, rolig kväll med massa bilder! Här kommer några...

            Inte lätt att pussas med vampyrtänder!

Timmy var utklädd till Edward the Sissorhands. På pricken likt! Grymt bra gjort! :)


Kommentarer
Postat av: Tina

ser super kul ut!

fin blogg du har


URL: http://tinazpicaboo.blogspot.com/ @ 2009-11-02 @ 16:03:14
Postat av: Helena

ja oj vad lik den killen var han edward. Riktigt bra gjort.

Hoppas ni hade skoj. Jag hade med en halloweenfest fast vi la nog inte ner så mke tid på utklädnaden som ni verkat gjort hihi. Men vi hade kul iaf:)

kram kram


URL: http://skogastjej.devote.se @ 2009-11-03 @ 13:53:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida