God kväll

Började titta på filmen men så kom Madde hit och vi stod och prata en stund så missade runt 20 min. Inte kul att fortsätta titta då. Så slog över till kanal 5 där en ny serie har börjat. Silent Libary, "Laget "Galningarna från Skåne" ska försvara de svenska färgerna. Emil, Andrei och Per ska vara så tysta som möjligt samtidigt som de, eller deras motståndare utsätts för till exempel kaktussmisk, dricka te kokt på tånaglar eller bläckfiskkastning. Mot sig har det extremsportande laget "Wakeboard Guttene" från Norge och danska "Multi Challenger"."

Rätt kul faktiskt att se dessa sjuka grejerna. Och man fattar ju att det är svårt att vara tyst! Hade dött av skratt om jag vart med! Ha ha :D

Ska väl stänga av datorn nu snart och lägga mig under täcket. Fortsätta titta lite tv och sedan sova. Kommer bli ensamt att somna inatt! :( Men men... nää, det är fan dags att flytta ihop nu! <3

Kommentarer
Postat av: elin leijon - makeup & skönhet

Ååå du får gärna :) kan du skicka ett mail till mig på: [email protected] med din mail och blogg så jag kan få tag i dig om jag vill ha modell? :)



Kram!


URL: http://elinleijon.se @ 2009-11-02 @ 23:13:36
Postat av: Caroline

Haha ja skojar du, jag kommer bli galen :P

Men jag ska nog få ut ett och annat ur henne innan dess haha ;D


URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/ @ 2009-11-02 @ 23:38:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida