God kväll

Det har varit en ganska skön och slapp dag. Men samtidigt lite tråkig! Tråkigt väder, det mörknar redan vid fyra, fem tiden. Deprimerande!!
Har legat i sängen ungefär hela dan, glott på tv. Försökte titta på en film på icefilms.info men den buffra hela tiden så tappade tålamodet tillslut. Tråkigt, för ville se filmen! =/

Händer inget speciellt dessa sista timmarna heller, fortsatt tvtittande och sedan sova. 
Imorgon ska jag jobba 14-21.15. Undra hur denna kvällen kommer bli? Jag är ensam med deligeringen och jobbar med två st som inte är fullt så vana som vi andra. Men det ska väl gå bra. Dem är ju duktiga! Lär nog vara trött imorgon kväll.  Tråkigt att man missar Idol också, fast det går ju på repris på söndag. Hinner se det innan jag ska jobba. Ska nämligen jobba 14-21.15 på söndag också!

Saknar dig Micke!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida