God kväll

Nu är man änna seg i bena! Jisses! Men det var kul att jobba igen! :) Nästa gång blir på fredag då vi bara är vikarier hela dagen lång, hur ska detta gå?  Går nog bra, funkade hyffsat i somras! Så det är jag som är chef på fredag kväll, Haha, nä kanske inte! :D

Sitter och funderar på vart min post har tagit vägen! Saker jag beställt som skulle komma inom 1-2 dagar men har inte fått det än. Så imorgon kanske! Grejerna kanske har kommit men bara det att posten krånglar? Ingen aning!

Ska kika lite bloggar och sedan krypa ner under täcket och glo tv och sova! :)

Kommentarer
Postat av: elin leijon - blivande makeupartist

Jodå :D hur är det annars då?


URL: http://elinleijon.se @ 2009-11-16 @ 22:37:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida