God kväll

Det gick bra på jobbet idag. Ingen stress eller så, skönt! :)
Ska jobba extra imorgon mellan 8-13. Sen fick jag fyra dagar till fast lite senare i november! Skönt med lite tider! :) Hoppas på fler! Såg att det fanns massvis med tider i december så hoppas man får något av det! :)

Ska snart ta en dusch och slita av lösnaglarna. Det lossnade tre st på jobbet och dem börjar faktiskt bli jobbiga nu. Fattar inte hur vissa orkar gå med så långa naglar hela tiden! Snyggt men lite jobbigt! Nästa gång det blir lösngalar är nyår. Tänkte måla några egna snygga själv. Får väl se hur det blir! :)

Efter jobbet imorn ska jag skicka tillbaka linserna så det blir gjort så man kan betala det andra så fort som möjligt. Sen måste jag städa lite. Funderar på om man skulle sola och träna lite. Får se imorn! :)

Kommentarer
Postat av: Therese Hurtig

kul att de gick bra på jobbet men ja saknar din bdb! varför slutade du me den? va de typ för att du hellre ville hålla på me din blogg?

@ 2009-11-04 @ 11:59:50
Postat av: annika

SVAR TILL THERESE...VEM ÄR DU?? dET VAR JÄTTELÄNGESEN JAG TOG BORT MIN BDB. TRÖTTNADE, VAR INTE KUL...


URL: http://biagiotti.blogg.se/ @ 2009-11-04 @ 15:56:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida