Fredag!

Idag är det fredag och jag ska jobba kvällen. Jag hoppas verkligen att kvällen flyter på bra utan några problem! Jag är faktiskt lite orolig över att ha sådant ansvar med medicin till 15 st! Men jag har ju gjort det innan så borde väl klara det lika galant nu med! :)  Gäller väl bara att planera lite!

Har precis duschat och ska snart klämma i mig en dunderfrukost och göra mig iordning lite.

Har också bestämt mig för att vaccinera mig!! Har tänkt till ännu en gång och har nu bestämt mig. Hinner dock inte göra det idag så ska ringa vårdcentralen imorgon för att se om det finns vaccin kvar och om man har chans att få det. Vem vet, hela Angered kanske sitter där och trycker imorgon! Ha ha :)

Jisses vad jag längtar nu!! Vi har massa planer på gång och jag bara längtar! Är såå förväntansfull att jag snart spricker!! Vart uppe sent i natt och pratade med mamma. Såå förväntansfull är jag! :)

Ha en bra dag allesammans! :)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Berätta om dina planer. blir så nyfiken:)


URL: http://mamaliciouz.blogg.se/ @ 2009-11-20 @ 13:30:30
Postat av: Anna

VAD ÄR DET FÖR PLANER!! :D //Nicke nyfiken anna :P


URL: http://svampis.blogg.se/ @ 2009-11-23 @ 10:02:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida