Undra vad folk har för syn på en

Kollade precis reprisen av Desperate housewives och i detta avsnittet hade "Edie" dött och de andra fruarna tänkte tillbaka på minnen med henne. Och pratade om vilken syn de har på henne. Hur hon var och vad hon gjort osv. Hon har ju vart lite hemsk osv. Men ändå lämnat ett intryck på alla.
Undra vad folk har för syn på mig? Tänk om jag skulle dö imorgon och folk tycker att jag är jättehemsk osv? Man kanske borde leva varje dag som de vore den sista och vare superglad och trevlig varje dag? Ha ha :)
När jag dör vill jag inte att folk ska tycka att jag har varit en sur gammal kärring eller nåt iallafall!

Kommentarer
Postat av: mia

Hehe, nej det är inte så kul om folk tycker det om en. Fast hemsk tror jag faktiskt inte att du är! :P


URL: http://miary.blogg.se/ @ 2009-05-24 @ 17:54:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida