Tisdag

Sådär ja, nu har jag gjort mina ärenden. Snabba ryck här! Först var jag på banken och fixade mig ett nytt bankomatkort med Visa! Skönt, för nu kan jag verkligen använda det överallt sen! Det är faktiskt lite pinsamt när man t.ex. ska köpa mat på donken eller så och kortet inte vill funka varken med magnetremsan eller manuellt. Folk tror väl att man inga pengar har. Tur att Micke har vart med mig de gånger de inte har velat funka! :) <3
 Efter banken åkte jag till jobbet för att fylla i pappret som jag sedan lämnade till ams. Sista dagen det skulle lämnas in också. Mamma påminde mig om det igår för jag hade totalt glömt bort det! Så nu är det gjort iallafall. Allt det viktiga är klart!  Nu har jag precis satt igång en maskin tvätt och det lär bli en eller två maskiner till sedan. Sen funderar jag på att dammsuga också. Om jag inte gör det imorn annars, får se. Imorn börjar jag med träningen igen. Har inte tränat på en vecka, slappt! :P Så har bokat MRL nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida