Tatueringar

Den bästa konsten jag vet är tatueringar. Det är snyggt och kan betyda så mycket. Jag har en liten i nacken som är ett tecken för mitt stjärntecken, oxen. Har man väl gjort en tatuering så vill man ha fler! Jag vill göra allt möjligt! Jag var inne på blommor, fjärilar, även en döskalle. En döskalle ska jag göra, för jag tycker det symboliserar rock. Och jag älskar ju rock! :) Jag vill även ha något snyggt med blommor men har inte riktigt kommit på hur. Jag har en skiss på en döskalle och rosor iallafall, men den ska det ändras på innan jag blir helt nöjd. Man måste känna sig helt säker innan man gör något tycker jag. Det ska ju lixom sitta där resten av livet. Visserligen kan man ta bort tatueringar men det kostar ju en del och det gör ont har jag hört. Så därför får man ju vara säker på sin sak. Något jag aldrig kommer göra är att tatuera in en kompis eller min pojkväns namn, för tänk om man gör slut eller blir världens ovänner? Inte så kul då. Nä, dem enda namnen skulle vara mina barns namn isåfall. Tror inte det blir någon tatuering innan sommarn ifall. Har nog inte riktigt råd med det. Blir nog efter sommarn när man får lön och har hunnit tänka igenom det ordentligt! :)

Kommentarer
Postat av: Lottie - hjälper till med bloggdesign

Söt blogg du har!!!!


URL: http://sweetieyou.blogg.se/ @ 2009-05-12 @ 20:23:52
Postat av: Anonym

Söt blogg!



Jag har tre tattoos! Vill ha fler! :)

@ 2009-05-12 @ 20:39:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida