Tatuering på gång!

Jag har nu kommit på vad jag vill göra. Och det ser ut att ev. bli en tatuering i slutet av juni. Får se om han har tid osv också. Nackdelen är att man inte får sola på ett antal veckor men jag ska ändå jobba 6 veckor i sommar så jag kanske inte får njuta av någon sol överhuvudtaget. Jag vill göra så himla mycket när det gäller tatueringar. Man vill ha allt möjligt. Men nu har jag bestämt mig för en tatuering med rosor. Klyschigt kanske, för det är så vanligt. Men jag tänker inte ta hänsyn till alla andra lixom. Detta är något jag vill ha och något som har lite betydelse bakom sig också. Jag gör det inte enbart för syns skull. Självklart hoppas jag ju att det blir snyggt såklart! ha ha.  Hoppas han har tid bara! :)

Kommentarer
Postat av: moa

men ja! Tydligen så gör dom det, ussch ! haha


URL: http://mmooah.devote.se @ 2009-05-27 @ 12:58:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida