Shopping

Det är farligt när man får lön för då vill man köpa en massa! Och det har jag gjort idag. Har köpt en slags tunika på Gina tricot, nya skor, strumpor, mystofflor till mamma i mors dag present, ett armband, schampoo, balsam och ny deo! Haha :) Nu blir det ingen mer shopping denna månaden iallafall! Skulle inte shoppa något egentligen men det blev som det blev! :P

 En skön tunika att ha i sommar!








Ett kinesikts lyckorarmband. Jag har ett likadant som går helt i vitt. Det fick jag för 84 kr på tradera. Och detta färgglada fick jag för 37 kr i en affär här i Angered. Rea! Mycket bra köp för vanligtvis kan dessa armband kosta över 250 kr. Så snacka om fynd! :)


  

Ett par enkla, bekväma skor till sommarn. 169:- Inte alls farligt!

Kommentarer
Postat av: Linda

en sådan tunika har jag med,fast svart, superhärlig :D


URL: http://lindaoelvira.blogg.se/ @ 2009-05-29 @ 10:56:22
Postat av: Emilia

Riktigt fin tunika!


URL: http://emiilia.blogg.se/ @ 2009-05-29 @ 23:36:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida