Presenter

Tänkte lägga in bilder på presenterna jag fick av tjejerna igår! Lägger in dem som miniatyrer så ni får klicka på bilderna för att se dem i större format. Jätteglad för presenterna och säger tack ännu en gång! :)

Av Anna fick jag ett jättefint halsband och denna tavla med roliga bilder på oss! :) Riktigt kul och kreativt! :)





Av Angelica fick jag en fräck, lite annorlunda t-shirt och ett par örhängen! :)








Av Emely och Madde fick jag dessa två jättefina tavlorna! Jättetunga också, haha! :)


Kommentarer
Postat av: Nat

åh va fina tavlor,vart är dom köpta? måste ha dom!!

@ 2009-05-07 @ 14:06:24
Postat av: annika

tavlorna finns på gallerix! :)


URL: http://biagiotti.blogg.se/ @ 2009-05-07 @ 14:39:23
Postat av: Nat

ok! tack=)

@ 2009-05-07 @ 15:23:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida