Nivea och Metallica

Haha, sicken rubrik... Jaja, jag sitter nämligen och smörjer mig med Nivea soft och lyssnar på Metallica! Haha :D
Jag badade för en stund sedan och hade hårinpackning i håret! Så nu känner jag mig ren och fräsch! :) Skönt att pyssla om sig själv! Det måste man ju göra! Något jag tycker är riktigt tråkigt är att vårda fötterna. Visst målar jag ju naglarna, men det jag menar är att det är så tråkigt att fila dem. I sommar funderar jag på att unna mig lite fotvård!
 Nu tänkte jag fylla vattenflaskan och mumsa på vindruvor! :) Om en timme kommer reprisen av Desperate housewives också, missade det i tisdags eftersom att jag jobbade!


Kommentarer
Postat av: ♥LINN ♥

hur har dagen varit? ♥


URL: http://takethisbitch.blogg.se/ @ 2009-05-24 @ 15:29:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida