Jävla fåglar!

Det gick bra på jobbet och det var kul att prata med de gamla igen! :) Dem är så söta och goa! Det märks att jag inte har jobbat på ett tag för jäklar va ont i fötterna och bena jag har nu. Ett sånt spring fram och tillbaka. Som ett litet träningspass, ha ha! :)
 Sitter här och får damp på två fåglar som flyger efter varandra som två kåta idioter! (Ursäkta språket men så är det!) Det är tydligen parningsäsong nu eller vad mamma kallade det för. Jaa, men para er någon annanstanns och inte utanför mitt fönster tack!   Haha, sånt kan vara jobbigt att lyssna på när man är trött. Dessutom hatar jag fiskmåsar!!
 Nu ska jag snart tvätta bort sminket osv och titta lite tv. Ska upp vid nio imorgon bitti eftersom jag ska vara hos frisören 10.30. Ska bli skönt att få tunna ut det! Får se om jag gör något speciellt med håret så att det syns att man klippt det. Har inte bestämt mig än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida