Ipren

Har precis vart på apoteket och köpt ipren och halstabletter och hoppas nu på det bästa. Jag hatar att vara förkyld! Speciellt eftersom att jag hatar att nysa! Det är det värsta jag vet! Antagligen för att jag är allergiker och inte gör annat! Ha ha. Ska ta det lugnt nu en stund..knapra halstabletter och sen ska jag renbädda sängen och ta mig en dusch. Ska göra iordning mig också eftersom att Micke kommer om några timmar! :)   Trist regnväder idag..fast det är ändå lite skönt. Sugen på bio idag...får la se! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här skiner solen men kallt i vinden.. nyser och är förkyld här med :)



Ha en ljuvlig helg nu gumsan :)


URL: http://anneliesdagar.blogg.se/ @ 2009-05-08 @ 12:55:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida