Gunry Mjukt & Skönt Hårinpackning

Jag fick en burk hårinpackning av Maria i lördags som jag testade idag. Vet inte om man inbillar sig, men håret blev väldigt mjukt! Inte för att det känndes som svinto innan direkt men det blev ju mjukare. Och efter ett par gånger tror jag inte mitt hår kommer vara torrt längre. Hoppas! :) Den doftar jordgubb. När jag var hos frissan i lördags så tog hon i silikondroppar 3 gånger! Hon sa att håret verkligen suger åt sig det. Så inpackningar är nog vad jag behöver! :) Så jag hoppas denna gör susen. Tillskillnad från de flesta andra hårinpackningarna som sitter i 3 min så ska denna sitta i 15-20 min. Så denna tror jag på. Får la se! :)

Kommentarer
Postat av: maria

den är grym helt enkelt! :D

@ 2009-05-18 @ 21:44:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida