God kväll

Jag och Madde har vart hyffsat hurtiga idag. Inatt när vi kom hem från stan så gick vi från centrum hem till Madde. Det är en liten bit ändå. Det började spöregna när vi var halvägs så vi såg ut som två blöta katter som lukta hårsprej! Haha :D Sen idag när vi hade vaknat till och ätit frukost osv tog vi en promenad i det härliga vädret hem till mig och sedan ner till affären. Gick in och tjötade med Emely lite och bestämde oss för att äta tacos tillsammans!  Gott! Efter det gick vi ut och spelade kubb! Skitroligt sällskapsspel! :) Det är ett måste att spela kubb på sommarn! Sen åkte vi ner till ica och köpte frukt osv och åkte hem till Madde och kollade disney! Haha :D Hitta Nemo.
Så, såhär har dagen sett ut kort och gott. Underbart väder och en trevlig dag med vännerna! :) 
Nu när jag kom hem fick jag mig ett ryck att städa upp på rummet och dammsuga bort lite hår, damm och pollen som flygit in eftersom att ytterdörren stått öppen idag! Lite flitig har man vart idag ändå! :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Fin blogg! hoppas du haft en bra dag :)


URL: http://youaresofine.blogg.se/ @ 2009-05-24 @ 00:22:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida