Fredag...

Oj oj, det blev ingen bra uppdatering igår alls märkte jag. Jag och mamma gick och handlade igår och då gick jag in på Kappahl för att testa linnet jag visa här igår. Jättefint på men självklart va det söndrigt och självklart va det sista linnet i min storlek! Typiskt! Så det blev inget. Gick hem igen och slappade lite. Sen kom Annica ut och fråga om vi skulle till allum en sväng. Så jag åkte med! :) Hade ändå inget att göra. Jag gick till Kappahl där med och kollade efter linnet men det va söndrigt där mer. Det är ju nån slags broderi eller så, så det lär ju gå sönder ännu mer tror jag. Så det var inte värt det.
Sedan åkte vi till Herkules och åt pizza! Och den var hur god som helst, pizzan smälte i munnen på mig!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida