En liten sväng..

Följde med Madde och Emely till allum en stund förut. Köpte en liten hårklämma och en bodylotion med doft av kokos på H&M. Sedan blev det två filmer för 79 kr på Ica maxi. Billigt och bra! :) Ena filmen heter tre systrar och en mamma och den är så bra! Den andra som heter Rika vänner,  har jag inte sett än men Emely säger att den ska vara jättebra.  Ska strax ta en dusch och smörja mig med brunutansol för lite extra uppiffning för min födelsedag! Sedan ska jag testa mina skor igen och se om dem behövs gå ut lite eller så. Smart att komma på det dagen innan man ska använda dem! :P haha.

Kommentarer
Postat av: Emelie Dahlgren-The one and only!

sv; ja det är de verkligen =). iaf nu innan sängen ;P


URL: http://emeliedaahlgren.blogg.se/ @ 2009-05-05 @ 22:18:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida