Du + jag = kärlek!

Den här känslan jag har i magen är underbar. Det pirrar lika mycket nu som 7e december 2007! Måste ha varit ödet att jag gick ut den kvällen. Vi tänkte skita i det och stanna hemma. Men jag är så himla glad att vi gick ut! Där stod du på dansgolvet med glittrande ögon och ett léende som fick mina bena att vika sig. Ett léende från dig och sen var jag helt såld! När du sen öppnade munnen och pratade skånska var jag fast! Du tog mitt nr och dagen efter ringde du och jag blev jättenervös. Jag fnittrade sådär fånigt minns jag. Vi höll kontakten och sedan en dag åkte jag ner till dig och den helgen var helt underbar! Efter den helgen visste jag att det var dig jag ville ha! Jag älskar dig av hela mitt hjärta! <3 Min charmiga skåning! :) <3

Kommentarer
Postat av: Micke

Älskar dig med min fina Annika!!.<3Kysser ömt!

@ 2009-05-20 @ 13:33:26
Postat av: Anonym

Åh vad gulligt:) ni e söta ihop

@ 2009-05-23 @ 18:15:57
Postat av: annika

Visst är vi! :) ler


URL: http://biagiotti.blogg.se/ @ 2009-05-23 @ 23:48:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida