Dags för sängen snart

Sitter med handduk på huvudet nu och målar naglarna. Ska strax packa lite smått och sedan blir det väl till att sova. Ska upp runt åtta tiden imorgon. Bussen går kl tolv. Men jag åker hemifrån vid elva för att slippa stressa. Hoppas det inte är mycket folk som ska med, så får jag en egen plats! :) 
 Vad ska man packa då? Jag behöver uppdatera min sommargarderob känner jag! Det ska bli kanonväder så vad ska jag ta med mig? Hmm, löser sig la! Värsta fall startar jag ett vattenkrig! Ha ha :) 
 Jag är nervös..imorgon gäller det!! :D
 Det blir ingen uppdatering imorgon innan jag åker så ha en bra dag allesammans! :) Uppdaterar imorgon eller på söndag tror jag! :)


Kommentarer
Postat av: Sarah, mamma i augusti.

Tack ska du ha:)



Haft en fin dag?


URL: http://sarahcharlottefrank.blogg.se/ @ 2009-05-30 @ 19:00:34
Postat av: Caroline Elisabeth

Sv. Lite sent svar från min sida kanske men, tack hehe :D


URL: http://carolinemakeupandbeauty.blogg.se/ @ 2009-06-01 @ 07:58:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida