Why don't you play it louder?

Sitter och lyssnar på Rimini project. and Fortezza - Why dont you play louder.  Riktigt skön låt!
 Ska väl lägga mig och titta lite tv och sen sova tänkte jag. Ska först smörja ansiktet igen! Usch, jag kan verkligen fungera som stoppljus asså! Haha. Hoppas det har lagt sig tills imorn och inte är värre! *Håller tummarna!*
 Imorgon ska jag till Sahlgrenska och göra allergitest osv. Hoppas på att jag får bättre hjälp nu och en bra medicin! Sen ska jag träffa Anna och hålla henne sällskap istan! :) Ska försöka få byta en ring jag köpte igår. Tror inte det kommer gå men man kan alltid försöka!
 Usch, det bränns i ansiktet. Fyfan! Varför lär jag mig aldrig...sluta med solarium och missbruka brunutansol istället! haha. Jag undrar hur jag kommer klara mig utomlands när jag väl kommer dit? Haha, solskyddsfaktor 50, minst!!

Ne nu blir det sängen och tvn.  Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida