Vårt bröllop i era händer!

Vilket roligt program! Jättekul att se faktiskt! :) Jag är inte den som drömde om bröllop när jag var liten. Det är ju typiskt småtjejer att göra det annars. Leka att man gifter sig och målar massa teckningar osv. Men sån var aldrig jag. Men nu, nu drömmer jag om det! Jag vill gifta mig! (Micke, bli inte rädd nu om du läser detta,  jag vill inte gifta mig än!) *ler*
 Men nu när man ser program om folk som gifter sig, hur kära dem är, hur mycket kärlek och romantik det finns så drömmer man sig bort och önskar att man själv får uppleva det! En vacker klänning och allt som hör till!  :) Får väl se vad framtiden har planerat för mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida