Tränat

Kom precis hem ifrån träningen! Har tränat tillsammans med Madde. Värme upp på löpbandet och sedan testade vi lite olika maskiner som finns där. En för magen, fyra olika för armarna och sen cykel också!  Nu är man sådär härligt seg i hela kroppen! Är inte träningsvärken för jävlig imorn så tränar jag nog imorn med! :)  Det är verkligen jätteskönt att jag har kommit igång nu! :) Jag har ju faktiskt minskat 1,5 cm i midjan! :O...



Ska snart ta mig en dusch och sedan blir det mat. Kvällen blir för övrigt lugn. Glo lite tv och även läsa lite tänkte jag! :)
 Gaah, så stolt över mig själv att jag har kommit igång med träningen! Nu är det bara maten som ska bli bättre också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida