Torsdag!

Tråkig uppdatering nu för tiden. Men jag har faktiskt inget särskillt att skriva om egentligen. Jag vet faktiskt inte varför jag har blogg egentligen Jag skriver om vad jag gör på dagarna, vad jag ska göra eller har gjort. Det är väl inte så intressant egentligen men ändå fortsätter man. Tidsfördriv och det är det nya media nu för tiden ju. Men men, det är kul att skriva oavsett ämne så det blir ju att jag fortsätter. haha ^^
 Idag har jag storhandlat tillsammans med mamma. Köpt hem massa mat och saker som behövdes! Allt gick på 1300. Tack och lov för att det finns kundvagnar! :)  Sen gick vi hem och lagade mat och det blev vårullar med ris och sallad, jättegott! Längsen jag åt det.
 Och nu har jag precis dammsugat och dammat lite. Ska renbädda sängen strax och sedan kolla lite hockey med mamma. Idag börjar semifinalen mellan Fröunda och Hv71. Spännade!
 Det blev ingen träning för min del idag, så himla ont i låren sen sist! Haha, det är väl då man ska fortsätta träna antar jag, men jag pallar faktiskt inte. Får la se om det blir något innan bio imorgon!  Ser fram emot bion! :D Typiskt tjejfilm och dessutom biopremiär!



Jag har blivit jättenojjig och helt uppspelt. Vet inte vart jag ska ta vägen snart. Det är på ett bra sätt iallafall så jag är inte deprimerad! Lite orolig men glad! Får la se vad ödet har bestämt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida