Snö? Jag trodde våren hade anlänt!

När jag vakna imorse och tittade ut så såg jag att det låg snö på taken och i rabatten. Vafan, det är la vår nu? 
 Sen kollar jag väderprognosen i GP och ser att det ska snöa till helgen igen. Jag är så trött på snö och kyla nu! Jag vill ha värme och slippa dras med vinterjackan!  Mamma sa att det hade snöat redan igår kväll. Inte så populärt alls! Men nu lyser solen  titt som tätt iallafall!
 Idag ska jag fixa mitt hår. Eller ja, Emely ska hjälpa mig att slinga det! Sen ska vi iväg och träna! :D  För övrigt kommer det ju lite serier som man följer idag.
 Imorgon ska jag jobba! :D Gud va skönt! Imorn och på fredag jobbar jag kvällspass. Skönt att man får lite mer dagar i mars nu. Får väl se om det blir något mer efter fredag!  :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Verkligen.

Men idag är det ju fint väder hörru :) Skööönt!


URL: http://hnaolsn.blogg.se/ @ 2009-03-24 @ 13:31:21
Postat av: ♥UNG MAMMA♥ ♥UNG MAMMA♥

vilken tjusig blogg du har!



www.gotteochvi.com


URL: http://www.gotteochvi.com @ 2009-03-24 @ 14:21:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida