Onsdag!

Nu har jag precis gjort i ordning mig, ska iväg om en timme. Ska vara på Sahlgrenska halv två och ta lite prover. Usch, hatar nålar och sån skit! Hoppas det blir värt det, alltså att jag får en bra medicin!
 Efter det ska jag ringa Anna och se vart hon är, möta upp henne och umgås! :)
Sen ikväll är det ju Greys Anatomy, hehe! :) Alla dessa serier asså, man blir beroende. Sorligt egentligen? Ibland styr tvn ens liv! :S Haha, jaja kul med serier iallafall!
 Jag är inte lika röd idag! Så det är skönt att de la sig! Lite småröd i pannan och på näsan fortfarande. Usch, man blir så torr när man bränt sig, så jag smörjer mig som en galning nu! Haha :D
 Imorgon kommer Micke hit! :D <3 Ska bli så mysigt!!

Uppdaterar senare i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida