Onsdag!

Idag tog jag en liten sovmorgon, till halv elva ungefär. Det var riktigt skönt! Har iofs inte kommit igång än utan sitter fortfarande i myskläder. Har iallafall fått i mig frukost.  Ha ha ha!
 Idag blir det hockey med Maria och Taz! Ska bli roligt! Man träffar ju inte Taz så ofta nu för tiden eftersom att hon bor och pluggar i Växjö. Dessutom har jag inte vart på match sen 29e september! Och har inte följt säsongen så bra heller. Så det känns nästan lite falskt att man ska stå i klacken typ. Ha ha! Men men, lite support är man väl fortfarande. Och jag kan ju inte säga att jag inte skulle bry mig om de fick Sm-guld. Då skulle man bli skitglad ju! 
 Innan hockey händer det väl inte så mycket. En dusch och lite så.

Tjejer...det är tamejfan den värsta varelsen jag vet! Så mycket intriger, svartsjuka, avundsjuka, skitsnack och falskhet. Jag spyr fan på det! Jag säger inte att jag inte kan vara så själv ibland men vissa som är ju det till en överdrivt ibland! 
 Och ja, nu börjar jag ju fan undra hur det ligger till egentligen...är du dum i huvudet eller mer intresserad än vad du erkänner?!....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida